Juhlat -novelli


Heräsin ja eiliset juhlat havahtuivat tajuntaani pikkuhiljaa. Olit tullut vähän myöhässä ja olin ehtinyt olla jo ihan hädässä. Olin ennen lähtöä vaihtanut vaatteeni viiteen kertaan, laittautunut sekä käynyt suihkussa ja joutunut laittautumaan uudestaan. Sillä hetkellä, kun astuit sisälle taloon sydämeltäni putosi iso ja painava kivi. Katsoit minuun ja sen jälkeen maahan. Ehdin nähdä millisekunnin ajan sisälläsi vallitsevan epätietoisuuden. Näytit todella komealta mutta samalla hetkellä muistin, kuka täällä juhlissa myös on. Sinun rakkaasi, kultasi virallisesti kutsuttakoon häntä tyttöystäväksesi.
Häikäisemättömän kaunis kaunotar vaaleiden pitkien hiusten siivittämänä. Luonnonkauniit kasvot, joissa hento sipaus meikkivoidetta. Ymmärrän kyllä, että rakastat häntä. Itsekin rakastaisin jos olisin hetero. Ylläsi sinulla oli musta huppari sekä suorat housut. Täydellisesti tyylikäs juhlalookki. Heti kun tulit olimme aloittamassa pullonpyöritystä. Sait heti ensimmäiseksi tehtäväksesi suudella kiihkeästi tyttöystävääsi minuutin ajan. Se tuntui syvällä sisimmässäni enkä pystynyt katsomaan romanttista hetkeänne. Huomasin jonkun tuijottavan minua huomaten tuskani ja kun tämä samainen tyyppi seuraavaksi pääsi esittämään tehtävän sinulle arvasin mitä tulisi tapahtumaan. Hän käski sinua menemään pihalle puoleksi tunniksi ja ottamaan minut mukaasi. Menimme pihalle ja istuimme muurin päälle. Olin unohtanut takkini sisälle ja kun minulla oli vain t-paita päälläni elokuun pimenevässä illassa oli hieman kylmä. Annoit minulle kysymättä mitään takkisi, jonka kuuliaisesti laitoin päälleni, jonka jälkeen otit poskistani kiinni suudellen minua aluksi todella kiihkeästi ja lujaa ja lopettaen suudelman rauhallisesti ja hitaasti. Sen jälkeen kuiskasit, miksi et ole sanonut mitään ja jatkoit suudelmaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Täysi-ikäisyys

Ajatuksiani

Kesä 2020